Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een taxirit betalen?

U kunt bij de chauffeur zowel met uw pinpas als contant betalen. Reserveert U via onze online reserveringsformulier dan kunt u ook ervoor kiezen om online vooraf te betalen. U krijgt dan uiteraard de factuur per mail toegestuurd.

Krijg ik een bevestiging van de reservering?

Wanneer U bij ons een taxi besteld dan krijgt u van ons een ritnummer per sms en mail gestuurd. Hierin vind u de overzicht van uw reservering.

Hoe herken ik de taxi?

U herkent onze taxi’s aan het gele dakpaneel met de logo en de bedrijfsnaam aan de achterkant van de dakpaneel. U word ook vaak gebeld door de chauffeur als de taxi is gearriveerd.

Hoe kan ik een extra tussenstop toevoegen indien in online reserveer?

Als U meerdere stops langs de route wilt maken dan geeft u dat aan bij de opmerkingsveld. U moet bij de bestemming altijd de laatste adres aangeven. Wijkt de stops af van de route dan kunt u beter de centrale bellen. We zullen dan de rit handmatig in orde maken.

Als ik vanaf de luchthaven opgehaald wil worden, waar en hoe spreken we dan af?

De chauffeur belt u op nadat u geland bent. Zorg daarom dat u telefoon aanstaat. Mocht u niet zijn gebeld dan kunt u de centrale bellen

Kan ik op rekening rijden?

Op rekening is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Wilt u hier gebruik van maken dan kunt u dat aangeven in onze contactformulier.

Kan ik de vertrektijd van mijn reservering nog veranderen?

Indien we de ruimte voor hebben dan kunnen wij voor u de vertrektijd veranderen. Spreek wel hiervoor telefonisch met de centrale af.

Waar kan ik voor verloren voorwerpen in de taxi terecht?

Bel dan snel op. We zullen dan binnen onze voertuigen controleren of deze nog aanwezig is.

Ik heb een klacht!

Mocht u klachten hebben dan horen we dat graag. U kunt uw klacht per mail naar ons sturen